Po długim przemyśleniu sprawy postanowiłem porzucić plany realizacji pewnego projektu, w którego rozwój zainwestowałem już sporo czasu i sił. Chodzi mianowicie o grę StarCraft: A Platform Game. Pomysł ten kręci się koło mnie już ponad dwa lata. Niektórzy zapewne widzieli starą stronę tej gry. Od tego czasu do SC:APG podszedłem drugi raz, tym razem z dokładniejszym dokumentem technicznym.
Z pewnych powodów nie zamierzam jednak skończyć tej gry. Dlatego postanawiam opublikować wszystkie związane z nią materiały, głównie w celach edukacyjnych. Jeśli jednak jest ktoś zainteresowany podchwyceniem pomysłu i zrealizowaniem go na własną rękę (nawet jeśli miałby wyglądać zupełnie inaczej niż w moich wyobrażeniach), to ma moje błogosławieństwo i może liczyć na konsultacje :).
Oto materiały:
Kod źródłowy silnika z pierwszego podejścia
(kodu źródłowego z drugiego podejścia szukać w projekcie H2D)
Design Doc gry z 2005 rokuTech Doc gry z 2006 roku
(oba te dokumenty mam wydrukowane i zbindowane razem ;) )