Zakupiłem kolejną książkę; tym razem jest to pozycja o tytule: "Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym". Przyda mi się to, by zrozumieć shadery. Bo ze wstydem muszę się przyznać, że dotąd nie miałem w ogóle styczności z programowalnym potokiem graficznym. Wynikało to głównie z tego, że do poprzednich wakacji (2006) pracowałem na dość słabym komputerze wyposażonym w kartę Riva TNT2, która tych 'nowości' nie obsługiwała.
Asmodeusz powinien dostać specjalne wyróżnienie za niezwykle skuteczny marketing. W ciągu 30 sekund był w stanie mnie przekonać (nie będąc tego do końca świadomym), żebym zrezygnował z obiadu na stołówce uczelnianej i udał się do księgarni po tę książkę ;).
Zaznaczam też, że nie skończyłem jeszcze czytać poprzedniej książki, tj. "Design Patterns". Jakoś tak w ostatnich kilku dniach brakło mi czasu i motywacji.