Ostatnimi czasy niektóre osoby z rozmów ze mną mogły odnieść wrażenie, że trochę wypadam z gamedev'u, skłaniam się ku innym dziedzinom informatyki. Zobaczymy jak to będzie w przyszłości, ale na razie decyduję się wciąż być w temacie. W tym celu zakupiłem długo oczekiwany szósty tom znanej serii Perełki Programowania Gier.
...no dobra, zakupiłem pod wpływem przypływu euforii ;). Po dwóch wstępnych przekartkowaniach stwierdzam, że ten tom jest dla mnie osobiście szczególnie interesujący; oprócz mojego ulubionej pierwszej części, dotyczącej programowania ogólnego, pojawił się bardzo ciekawy dział czwarty - Skrypty i systemy sterowane danymi. Dodatkowy komentarz do książki wystawię dopiero jak zapoznam się z treścią przynajmniej tych dwóch działów tematycznych. Teraz nadmienię jedynie, że ładnie pachnie ;).
PS. Dodam tylko, że nie kupiłbym tej książki gdyby nie spostrzegawczość Asmodeusza, który prawie instynktownie wyczuł jej obecność na wystawie gdy przechodziliśmy obok księgarni :).