Konkurs 2010 Lisp Game Design Challenge, o którym niedawno pisałem, powoli dobiega końca. Ostatni zawodnicy kończą swoje prace; część z nich jest już dostępna do pogrania. Nie miałem jak dotąd czasu zagrać w żadną z nich, gdyż... przed chwilą skończyłem swoją własną. Mój projekt, zatytułowany Cloze Call (od Clozure Common Lisp, na którym pracowałem), jest już dostępny do pobrania w formie źródeł i zasobów (dla osób umiejących obsłużyć implementację Lispa) na stronie Google Project Hosting. Postaram się niedługo przygotować paczkę i binarki dla użytkowników Windowsa. Na razie pozwolę sobie zaprezentować screen z gry:
Wahałem się, czy wziąć udział w konkursie - przecież i tak jest sporo innych rzeczy na głowie. Teraz stwierdzam, że było warto. W czasie prac nad grą nauczyłem się bardzo wielu rzeczy o Lispie. I zaprzyjaźniłem się z Emacsem :).